کد خبر 566999
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲

کنسرت هماى از شانزدهم ارديبهشت امسال كنسرت هاى خود را از شهر اهواز اغاز خواهد كرد و دو شب در آن شهر به اجراى برنامه خواهد پرداخت

گروه فرهنگی مشرق- تور كنسرت هاى بهارى پرواز هماى همراه با گروه مستان از پنجشنبه این هفته یعنی16 اردیبهشت ماه در شهر اهواز آغاز می شود.

به گزارش مشرق این کنسرت هماى از شانزدهم ارديبهشت  امسال  كنسرت هاى خود را از شهر  اهواز  اغاز خواهد كرد  و دو شب در آن شهر به اجراى برنامه خواهد پرداخت .این خواننده همچنین در تاریخ 23 و 24 اردیبهشت ماه در شهر ساری،30 و 31 در شهر رشت و 7 و 8 خرداد ماه در کرمان به صحنه می رود.این خواننده تا قبل از آغاز ماه مبارک رمضان  به مدت سه شب یعنی یکم تا سوم خرداد ماه در تهران به صحنه خواهد رفت.

تور کنسرت های بهاری پرواز همای در اهواز فرود آمد

در تور کنسرت های بهاری پرواز همای رپرتواری از قطعات جدید و قدیمی مانند ديوانه چو ديوانه ببيند خوشش آيد، به خدا از منه ديوانه تو ديوانه ترى، حال پريشان ، شيرين لبى، فرياد ،خواجه در ابريشم و ما در گليم ، مست و خراب، پناهِ بلندى و پستى، اى خانه ات خراب، سروده هاى خيام، در شب گيسوان تو،مثنوىِ مست و سر زمين بى كران  اجرا خواهد شد.

لازم به ذکر است گروه برگزارى كنسرت هاى هماى  هم اكنون در حال  هماهنگى و دريافت مجوز هاى لازم  براى اجراى كنسرت در  شهرهاى  كرمانشاه  ، سنندج ، شيراز ، اصفهان ، چالوس ، تبريز ، قزوين و... است که اطلاعات دقیق آن به زودی منشتر می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس